Σε όλους μας έχει συμβεί. Έρχεται κόσμος στο σπίτι και ενώ θέλουμε να τους σερβίρουμε ένα παγωμένο αναψυκτικό ή μπύρα, δεν μπορούμε ε...
Σε όλους μας έχει συμβεί. Έρχεται κόσμος στο σπίτι και ενώ θέλουμε να τους σερβίρουμε ένα παγωμένο αναψυκτικό ή μπύρα, δεν μπορούμε επειδή δεν τα έχουμε βάλει στο ψυγείο.
Έτσι, χρειάζεστε απλά ένα μεγάλο μπολ, νερό, παγάκια και αλάτι. Κανείς δεν τα βάζει με τον 2ο νόμο της θερμοδυναμικής!..



Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.